גלול למטה
תפריט ראשי
 
לעמוד קודם>

בריקים במראה מודרני

חיפוי בריקים נשמע כמו משהו מהמאה שעברה, אך למקרה שפספסתם או לא שיפצתם את הבית בשנים האחרונות, נעשה חזרה לעולם העיצוב של פעם. אותם הבתים בעלי חיפוי בריקים שתמיד מזכירים לנו מראה של טירה אפלה באירופה הקלאסית.

 

אז איך מעצבים בית חדש עם ניחוח נוסטלגי? החכמה היא לבצע את העיצוב בהתאם לכלי העיצוב הקיימים היום בשוק עם כל המבנה והחוזק שלהם ואליהם להוסיף נגיעות של רטרו. לרוב נראה כי שימוש באלמנטים של פעם, כמו ריהוט ישן, נותן אווירה חשוכה ומדכדכת הביתה, אך לא כך הדבר. מעצב פנים ובשילוב איש מקצוע מיומן יוכלו להגשים לכם את החלום ולבצע את העבודה כראוי. כך מרוויחים בית חדש עם מראה של פעם, וניתן לעשות זאת ע"י שימוש בבריקים חדשים או בריקים מחיפוי אשר מגיעים בצבעים שונים ומאפשרים מראה קליל, מודרני וחדשני.

 

איזה סוג בריקים במראה מודרני עדיף?

 

קיימים שני סוגים של בריקים: בריקים חדשים אשר מיוצרים היום בהתאם לדרישות גודל, צבע ומרקם לעומת בריקים מפירוק אשר הם בריקים עתיקים המיובאים לארץ. הם עמידים מפני מים ורטיבות ויכולים להחזיק מעמד שנים רבות במראה מצוין ללא דרישה לתחזוקה מסוימת שעלולה לקחת זמן. 

 

בריקים חדשים מתאימים אם אתם מאוהבי הבתים בעל המראה החדשני ואורבני. תוכלו ליהנות משלל צבעים בהירים בגווני הלבן נעימים ועדינים ולעומת זאת אם אתם בעד בתים שמחים וצבעוניים, גם כאן תוכלו למצוא מגוון אופציות מתאימות במיוחד עבורכם. הבריקים הללו מגיעים בכל הגדלים עם אופציה לרחבים וצרים, ויכולים להתאים לכל קיר ולכל מבנה בצורה שונה ובעל מבנה מוזר כמו חיפוי אמבטיה או מטבח.

 
 
 
 
צרו איתנו קשר

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות